Game of Thrones S02e03- Trónok harca 2.évad 3.rész

csütörtök, május 31, 2012 Bejegyezte: D. E.

Egyre többen és agresszívabban küzdenek a Trónért... Vajon megéri? A hatalom különleges dolog...


Sok víz lefolyt azóta a Dunán, hogy utoljára írtam a GOT-ról. Azóta persze én is túl vagyok már 9 részen, ahol jócskán a végjátékban vagyunk már. Az epizódokat vegyes érzelmekkel fogadtam. A csalódottság, a düh, a meghökkenés és meglepetés váltogatta egymást, de azért csak folytattam. Szerintem mostanra már szinte mindenki eldöntötte, hogy kukába dobja-e a második évadot vagy lelkes rajongó marad továbbra is, de aki még vacilálna, az tekintsen bele a harmadik rész cselekményébe.

Figyelem! A következő bekezdés minimális cselekményleírást tartalmazhat!

A második évad harmadik részének cselekményéből:

Jon Snow összeugrik a Vén Medvével, mert felmer szólalni a perverz Craster ellen. No para, végülis a figura csak a fiú gyermekeit gyilkolássza meg... A mulya Sam minden figyelmeztetés ellenére kezd összemelegedni a furcsa Gilly-vel. Bran farkasálmai folytatódnak. Új szereplőnk is érkezik méghozzá a hegyomlás Brienne személyében. Én mondom; félelmetes a nő. Ő egyébként Renly Királyi Testőrségének első női  tagja lesz, amit a féltékeny Loras nem néz jó szemmel. Theon kiveri a hisztériát ugyanis apja nem szán neki akkora szerepet a fosztogatásokban mint amire vágyott. Végül ördögi tervet eszel ki és eldönti kinek az oldalára áll, régi vagy új családját választja. A Tyrell família is hozzáteszi a maga galárdságát, a magasabb pozíció reményében Renly-t próbálják manipulálni. Cersei-nek megmutatkoznak az anyai érzelmei (igen, legalább azok vannak neki). A rész vége felé pedig van egy jó kis harcjelenet, ahol valaki hősi halált hal. Arya olyan embereket ment meg, akiket nem biztos, hogy kéne...

Pozitív: Tyrion ügyes, körmönfont és nem mellesleg mókás szervezkedése
Negatív: Loras karaktere és bicskanyitogató stílusa



Vélemény: A rész nagyjából az előző kettő szintjét hozta. Kicsit csalódott vagyok. Margery (Natalie Dormer), Loras (Finn Jones) és Brienne (Gwendoline Christie) karaktere kiakasztanak. Az első kettő színészi játékával nincs semmi gond. Natalie Dormer már a Tudorokban is kellemes csalódás volt, Finn Jones pedig épp eleget ad ahhoz, hogy megtudjuk utálni, de ettől függetlenül, mint Tyrell egyik sem rokonszenves, holott a könyvben viszonylag pozitív karakterek voltak. Gwendoline Christie-ről mikor anno megláttam képen még azt gondoltam, hogy tökéletes Brienne lesz, de sajnos annyi színészi játék sem szorult bele, mint apám papucsába. Ez még pár részig sajnos nem is fog változni. A második évadnak még mindig nem sikerült az első nyomdokaiba lépni. Ez van.

Trónok harca előzetes:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...