
Aztán egyre inkább kezdtek betörni a köztudatba az olyan filmek, mint a Mártírok, a Sziklák Szeme újrája, vagy akár a tavalyi Köpök a Sírodra, melyek jóval túlmutatnak az átlag TV néző idegi tűrőképességein. Ma meg már könnyedén hozzájuthatunk az olyasfajta lélekgyilkos alkotásokhoz is, mint mondjuk a Szerb Film volt. Ha engem kérdeztek, a mozgóképet nem ezért hozták létre a Lumière fivérek, és szerintem forognának a sírjukban, ha látnák, hogyan erőszakolja meg a XXI. Század a műfajt és úgy alapjaiban az egész mozgókép-kultúrát... Persze ez csak egy szubjektív vélemény. Lehet ezzel vitatkozni, az viszont biztos, hogy a Gyilkos Kilátások - ha annyira talán nem is kemény, mint a fent említett művek -, az e fajta mozik sorát gyarapítja.
A film bizonyos szempontból új szintre emeli a műfajt, hiszen nem a mozi elvetemült gonosztevője kívánja gyerekek halálát, hanem maga a néző.
A történet röviden: Jenny és Steve kiruccannak az Éden-tóhoz, hogy egy kellemes hétvégét tölthessenek el kettesben. Ám a meghittnek ígérkező vakáció hamarosan rémálommá válik, ugyanis feltűnik a színen a város néhány rosszarcú fiatalja.

Megmondom őszintén, attól függetlenül, hogy a filmmel kapcsolatban nem sok negatívumot tudnék felhozni, egyszerűen nem tudom teljes mértékben szeretni, pont amiatt, amiért képtelen vagyok szeretni egy Szerb Filmet, vagy egy Salo-t.
A Gyilkos Kilátások nem egy tucat-horror, tehát tessék ehhez méltóan bánni vele. Akinek gyengébb az idegrendszere messze kerülje el, viszont akinek kötélből van, és szeret parázni a képernyő előtt, bátran essen neki, garantálom, elégedetten fog bólogatni a végkifejlet után.