He's Just Not That Into You - Nem Kellesz Eléggé (2009)

szerda, július 21, 2010 Bejegyezte: ChYga
Egy újabb romkom, mely a nők és a férfiak közti kapcsolatokat boncolgatja. Rengeteg hasonló alkotással találkozhattunk már és ezek mindig ugyanarra a kérdésre keresik a választ; mi is az a szerelem? A Nem Kellesz Eléggé, több, egymáshoz kapcsolódó, különböző párkapcsolat segítségével próbálja megválaszolni, az eddig megválaszolatlan kérdést.
A film szereplői mind megjárják a szerelem labirintusát. Ez eddig oké is lenne, ám túl unalmasan és monotonon teszik mindezt, közben pedig pont a lényeg az, ami fölött elsiklanak.
A majdnem tökéletes Igazából Szerelemhez hasonlóan épül fel a mozi, mely több különböző szerelemre éhező embert mutat be. Sajnos a film csak árnyéka lehet a fentebb említett műnek, ám azt mégsem mondanám, hogy nem volna szórakoztató.
Mikor először találkoztam a film előzetesével, nagy elvárásokat keltett bennem, a remek szereplőgárdának, és az ígéretes pillanatoknak köszönhetően. Azonban az idő múlásával egyre többen húzták le a filmet, így az igényeim is lejjebb kúsztak. Mégis azt kell, mondjam, én azt kaptam, amire számítottam; egy egyszer megnézhető, ám hamar felejthető romantikus vígjátékot. 
A film legfőbb baja, hogy nem elég vicces, de nem elég érzelmes sem, így egyik fél igényeit sem elégíti ki kellően. Persze akadnak azért kifejezetten aranyos, vicces momentumai, ám azt, hogy a mozi megmenekül, inkább a szereplőgárdának köszönhetjük. Továbbá jobban meghálálta volna magát, ha picit lecsippentenek a játékidőből. Soknak tűnik ez a két óra, szerintem egy féllel kevesebb bőven elég lett volna. A műben nem sok eredetiséget vélhetünk felfedezni. Nekem leginkább úgy tűnt, mintha innen-onnan lopkodták volna össze az ötleteket az alkotók.
Azt, hogy mi szükség volt erre a filmre, azt nem igazán értem, hisz rengeteg sokkal jobb művet láthattunk ugyanerre a sémára építve (igaz, a bevételeket bőven visszahozta, így meg is válaszoltam az előbbi kérdésemet). Persze a mozinak mégis akadnak jó pillanatai, és alapvetően ízlésesen szórakoztat, viszont az a bizonyos plusz még sincs meg benne, és ezt nagyon hiányoltam. Ugyan ettől még egy kellemes délutánon, a csajod, vagy épp a pasid mellett biztosan jól fog esni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...