
Már a Szállító 3 után sejthető volt, hogy Olivier Megaton ért valamicskét a rendezéshez, és ezután a film után abban is biztosak lehetünk, hogy a Luc Bessonnal és Robert Mark Kamennel folytatott közös munkája nem csak egyszeri alkalommal hozott létre valami zseniálisat. A történetnek ugyan ezúttal is vannak kisebb nagyobb hiányosságai, és egyértelműen az újszerű rendezői megoldások álltak továbbra is a középpontban, én mégis nagyon élveztem a filmet. És reményeim szerint a 2013-as megjelenésre tervezett szintén közös munkájuk is lesz ilyen jó.
A történet kidolgozatlanságának ellenére a nem szokványos megoldások lekötötték a figyelmemet. A gyilkolási megoldások ötletesek voltak, bár kevésbé izgalmasak, mint a hasonló filmekben. De azt például nem nagyon értem, hogy a trailerben hangsúlyozott Sose felejtsd el, hogy honnan jöttél-vonal hová tűnt útközben, hiszen ha valóban fontos volna Cataleyának, honnan jött, akkor lemondana a bosszúról a megmaradt családtagjai védelmének érdekében. De nem teszi.
A színészi alakítások csapnivalóak, amit részben az is okozhatott, hogy nincsenek jól megírt, a nézőkhöz közelíthető karakterek a filmben, sőt még a szerelmi szál is harmatgyenge, hiszen képtelen megérinteni az embert. Zoe Saldana egyelőre számomra nem bizonyította vászonra illő színészi tehetségét, Avatar ide, vagy oda, de talán a második részhez összeszedi magát, vagy tanul valami újat/jobbat. Mindent figyelembe véve egyáltalán nem nagy szám a csaj, és szerintem nála szebb nőt is találtak volna a szerepre.
Összességében, csak a rendezői megoldások voltak azok, amik életben tartották a filmet, csak ezek miatt nem álltam fel és sétáltam ki a teremből, így a Colombiana nem is érdemel többet négy pontnál.
