Hunt To Kill (2010)

szerda, október 13, 2010 Bejegyezte: Negro69
A minap egy kellemes kis meglepetésben volt részem. Tudni illik, én imádom a régi vonalas akciófilmeket, igaz újabban nem mondhatnám, hogy túltengés van a jobbnál-jobb mozikból ezen a téren. A véletlenek most mégis nekem kedveztek, ugyanis találtam egy, a régi klasszisok vonalán haladó művet, ami még élvezhető is volt. Nálam egyébként kicsit a lőj a vadászra és a kommandó című B-mozikat idézte. Ha ezekkel nem is ért fel minden esetre itt is adott egy kigyúrt főszereplő kemény beszólásokkal, aki csak megy előre, közben vérzik, lilul, de ez természetesen nem jelent neki akadályt. Továbbá vannak a tipikus rossz fiúk, akik rosszkor voltak a rossz helyen és ráadásul a rossz emberrel is kötekedtek. Amit én nagyon pozitívnak értékeltem, azaz alacsony költségvetés volt, de ez esetben nem kell megijedni, mert ez most még jól is jött. Nem voltak túlspilázott akció jelenetek ahol minden robban, a főszereplő meg flottul néz ki (lásd. Tengerészgyalogos). Kapunk pár közelharci jelenetet, abból is a legjelentősebb, amikor a két nagyobb név Gary Daniels és Steve Austen egymásnak feszül, amúgy ez a harc nagyon el van találva szerintem. Gary Danielst láthattuk már pár filmben ő a valóságban is profi kick-boxos, kis érdekesség, hogy mind ketten játszottak az Expendablesben is, de azért azzal nem ért fel a film természetesen. A másik nagy pozitívum számomra a főszereplő egyik kedvenc fegyver az íj használata volt, jót dobott a filmen, ami lévén, hogy elsősorban egy erdőben játszódik jól ki is volt használva.Az említettekből is könnyen kitűnhet, hogy nem kell semmi összetett bonyolult sztorira számítanunk. Adva van egy határőr, akit balul elsült akció miatt a mexikói határról áthelyeznek a kanadai határ erdőségeibe. Másik oldalról pedig egy rakat bűnöző, akiknek az egyik társa a pénzzel meglépve épp ezen a határon akar átkelni, így a rossz fiúk annak rendje és módja szerint az áruló nyomába szegődnek. Természetesen, ahogy az lenni szokott, kell pár túsz is, ez esetben nem más, mint a határőr és az ő lánya (mert hát ők mégis csak ismerik az erdőt), majd kisvártatva a jól képzett főszereplő meg lép és így már minden adott egy jó kis kiélezett vadászathoz.Ha egy igazi, régi vágású akciófilmre kíváncsi az ember szerintem érdemes neki futni, én személy szerint kimondottan élvezetes darabnak találtam. Tény, hogy mára már leáldozott az ilyen filmeknek, így ezt is csupán lemezen lehet elérni, de ettől függetlenül nekem  kellemes meglepetést okozott.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...