Pilot mustra: Nikita (2010)

péntek, szeptember 24, 2010 Bejegyezte: jangamen
Volt anno az 1990-es Luc Besson Nikita film Anne Parillaud főszereplésével, aztán jött a sorozat, 97-ben, az már talán sokaknak kimaradt, most a CW újra életet lehelt a sztoriba, Maggie Q pedig magára ölthette a profi gyilkos karakterét.

Összességében pedig nem sikerült rosszul a pilot, de valahogy pont azon a határon mozog, hogy nem tudtam eldönteni: akarom e látni a folytatást. Mert bár egy egész pofás cliffhangerrel ér véget az első epizód, erőteljesen felsejlik annak a lehetősége, hogy átmegy a széria egy amolyan egy rész / egy ügy típusú sorozattá, amiből köszönöm, én nem kérek. Az, hogy M.Q mennyire volt jó választás szintén elgondolkodtató: értem én, hogy egy nő is lehet kurvakemény, de azért itt mégis csak egy cirka 40 kilós épp nem anorexiás hölgyről van szó, s egyszer-egyszer azért kilógott a lóláb: cseppet hiteltelenek lettek az akciórészek, amik...

Amikből nem volt elég. Megint csak nehéz eldönteni: azért, mert ezt ilyennek szánják, vagy csupán mert megpróbálták felvezetni a sztorit. Oké, de ez belefért volna tíz percbe -és akkor talán sokat mondtam-: titkos ügynökség, bérgyilkosokat képeznek ki életfogytosokból / halálra ítéltekből. Nikita a legjobb, szembefordul a céggel. Ennyi. Persze sirámaim ellenére akár nagyon jó kis széria is kikerekedhet még ebből, hisz a CW nem szokta elspórolni az anyagot. Meglátjuk? Szerintem kap még egy pár résznyi esélyt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...