Nine Dead - Kilenc Halott (2010)

péntek, szeptember 24, 2010 Bejegyezte: Negro69
Merő véletlenségből futottam bele ebbe a filmbe, és egy első látszatra, egész korrektnek tűnő tartalom és számomra tetszetős plakát után vállaltam is a film megnézését. Nagy vonalakban nem árt tudni, egy kezdő forgatókönyv író és egy elsőfilmes rendező munkájával van dolgunk. A főbb szerepek Melissa Joan Hart és William Lee Scott nevével vannak fémjelezve, akiket lássuk be koránt sem nevezhetünk húzóneveknek. Melissa Joan Hart istenigazából, csak a Sabrina, a tiniboszorkány című sorozat címszerepéből ismerhető, míg William Lee Scott nekem nem nagyon mondott semmit. Kicsit utána nézve azért látható feltűnt pár nagyobb alkotásban (Pearl Harbor …), de én személy szerint ettől függetlenül sem tudtam beilleszteni sehova. Mindenesetre láthattunk már ismeretlen alkotó gárdától is kiemelkedő filmet. Ez esetben sajnos nem ez a helyzet, ugyanis az alapvetően sok lehetőséget rejtő történet már a forgatókönyvnél elcsúszik. Gyakran vontatottak és szájba rágósak a párbeszédek, van úgy hogy teljesen feleslegesek is, továbbá a legnagyobb problémát nekem a befejezés okozta amit eléggé összecsapottnak éreztem. A rendezés viszonylag korrektül le van vezényelve, ahogy a nagy könyvben meg van írva. A szereplők pedig hozzák a tőlük várható szintet. Egyedül talán Lawrence Turner (Coogan) játéka, amit jobbnak találtam a többiekénél.Adott 9 különböző ember van közöttük angolul nem beszélő bevándorló, bár tulajdonos, gengszter, tolvaj, ex-elítélt, jogász, könyvelő, rendőr és egy pap. Elrablásuk után egy szobában térnek magukhoz megbilincselve, a fogvatartójuk pedig közli velük, hogy mindannyian egy közös okból kifolyólag lettek elrabolva. Továbbá, hogy tíz percenként meg fog ölni közülük egyet egészen addig, míg rá nem jönnek mért hurcolták el őket, továbbá mi a közös szál, ami összeköti őket és ezzel kezdetét veszi a versenyfutás az idővel.Egy estés szórakozásnak nem rossz, végül is vannak kimondottan élvezhető részei, ha túl tudunk jutni a vontatottabb részeknél, de persze az utolsó fél óra majdhogynem lenullázta nálam a film kevés kis érdemét is. Alapvetően egy olyan filmet kaptam, amit a kereskedelmi csatornák esti műsor szórásában szoktak tucatszám ontani.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...