The Karate Kid remake trailer #2

szerda, február 24, 2010 Bejegyezte: jangamen
Nos, úgy fest a feldolgozások dömpingjét éljük (ami önmagában nem lenne baj, ha nem rontanák el a 90%-át). Nem újdonság ugye, hogy az 1984-es Karate Kid-ből is készül a remake, Miyagi mester szerepét Jackie Chan, Daniel karakterét pedig Jaden Smith játssza majd (Mr. Han és Dre Parker néven futnak, de az alaptörténet ugyanaz).
Bár kiskoromban számtalanszor láttam az eredetit (ennek tervezek egy külön bejegyzést a közeljövőben, mármint a kiskori legendás filmeknek), visszagondolva és őszintén megmondva, sosem szerettem igazán. Most, hogy megérkezett a második trailer, két dolog jutott eszembe miután megnéztem: az egyik az, hogy az első jobban bejött, a másik az, hogy valószínűleg én ezt a filmet nem fogom szeretni. Tini szerelmes szál, Jackie úgy mozog mint egy nyolcvanéves, a kisgyerek -számomra- túl fiatal a szerepre....és még sorolhatnám. Baljós előérzetem ellenére ott leszek a moziban és persze ne temessük előre...de...nos csekkoljátok az új trailert, mögötte megtaláljátok a "régit".

The Karate Kid
bemutató: 2010.06.11.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...