"One, two, Freddy's coming for you....

kedd, február 23, 2010 Bejegyezte: jangamen
Méghozzá alig két hónap múlva, hisz közeleg a Rémálom az Elm utcában reboot bemutatója. Ahogy fogy az idő, úgy csordogálnak egyre inkább az új cuccok, -jelen esetben egy új poszter és négy képecske a filmből- úgyhogy itt volt az ideje egy kisebb-nagyobb (kinek mi) összefoglalónak, mire is számíthatunk.
A sztori talán sokaknak ismerősen cseng, lévén kult horrorról beszélünk, megjegyzem mindig is az egyik legzseniálisabb filmes alapötletnek tartottam, no de az én -és nem hiszem hogy egyedül lennék ezzel- szememben Wes Craven egy zseni. Freddy neve azonban számomra egyet jelent Robert Englundéval, az eddig elkészült 8 (!) rész mindegyikében ő formázta meg a gonosz karaktert.
No de kanyarodjunk vissza a reboot-hoz: Wes Craven helyett Samuel Bayer ül a rendezői székben, Freddy-t pedig Jackie Earle Haley játssza (Watchmen -> Rorschach például). Míg Haley remek játékában szinte biztos vagyok, addig Bayer rendezésére már nem fogadnék nagy tétben, ez persze nem azt jelenti hogy előre temetném a filmet, csupán a rendező eddigi munkái nem túl meggyőzőek.
Gyermekkorom egyik nagy kedvence (tudom, kicsit morbid) volt az eredeti Nightmare, így abban biztos vagyok, hogy elfogult leszek, úgy hiszem rajtam kívül még sokan mások így vannak ezzel. Ennek -és félelmeim- ellenére nagyon várom április 30.-át, addig is

Three, four, better lock your door;
Five, six, grab your crucifix;
Seven, eight, gonna stay up late;
Nine, ten, never sleep again!"

Új plakát a Nightmare on Elm Streethez



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...